Skocz do zawartości

Jaka piłka do koszykówki?


eguty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jaka będzie najlepsza piłka do asfaltu/betonu i chyba to jest warstwa bitumiczna (to czym wykładają podłoże na boiskach przy szkołach taka jakby guma)

 

czy ta piłka by była ok? Dołączona grafika czy może Dołączona grafika

 

może znacie coś lepszego

 

Z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda pieniędzy na piłkę na beton. 100 zł to można wydać na halówkę (no, tak 130-150 i masz kozaka), na beton wystarczy Nike 500 i możesz ją mieć nawet i 3,4 lata intensywnego grania. Zwłaszcza, że na tym szkolnym boisku ciężko Ci ją będzie zetrzeć, raczej po drodze kozłując na chodniku ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z jakością grania itp?

chodzi o odbijanie, lot piłki oraz jak układa się w dłoniach.

Ja wieloma piłkami nie grałem więc nie mam doświadczenia, większość to te na sale.

Duża jest różnica między tymi z gumy na dwór z tych indoor np spalding?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dobrym momencie temat powstał ;]

 

Znawcy, opłaca się na dwór kupić tą - http://allegro.pl/pilka-koszykowa-nike- ... 83409.html (imho wygląda lepiej niż ten Baller, w sensie na lepiej trzymającą się ręki) ? Czy jednak Baller ?

znawcą nie jestem, ale mam taką samą i świetnie się sprawuje, zarąbiście się ręki trzyma :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem do czynienia z Nike 500 i 1000 outdoor, grając na betonie, ta pierwsza spisuje się dużo lepiej i nie niszczy się tak szybko jak 1000, która na początku może i lepiej wygląda ale po dłuższym czasie użytkowania 500 jest o wiele lepsza i lepiej leży w rękach nie wyślizguje się jak 1000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem,może to tylko moje doświadczenie,ale zawsze jak dłużej katuje się na dworze Ballerem,to mam poobdzierane opuszki palców.