Skocz do zawartości

[Liga Roto Dynasty] - AKTUALNY REGULAMIN


eMeS

Rekomendowane odpowiedzi

REGULAMIN LIGI ROTO DYNASTY:

 

1. Ogólne zasady.

 

1.1. Liga Roto Dynasty jest ligą wielosezonową ciągłą (keeperem), gdzie wszyscy zawodnicy i GMowie będą przypisani do tej samej drużyny z sezonu na sezon, dopóki nie zostaną oddani lub zwolnieni.

 

1.2. Rozgrywki ligi będą się odbywać do odwołania na http://basketball.fa...orts.yahoo.com/ poza offseason, kiedy to przechodzą na forum ligowe.

 

1.3. Punktacja jest oparta na 9 kategoriach:

- pts (points),

- rebs (rebounds),

- as (assists),

- stls (steals),

- blks (blocks),

- 3ptm (3pt made),

- fg% (field goal %),

- ft% (free throw %),

- to (turnovers).

 

a) Kategoria "to (turnovers)" jest jedyną kategorią, w której im mniejsza ilość, tym większa ilość punktów roto. W pozostałych kategoriach, im więcej (lepiej) wypada drużyna na tle ligi, tym więcej punktów roto zdobędzie.

 

1.4. Zwycięzcą rozgrywek jest ta drużyna, która zdobędzie najwięcej punktów w lidze roto. 

 

a) W przypadku, gdy dwie drużyny zdobędą taką samą ilość punktów na koniec sezonu, to o ich ostatecznej kolejności zadecyduje ilość zdobytych pierwszych miejsc w kategoriach. W przypadku, gdy ta ilość również będzie taka sama, to wówczas o wyższej pozycji w tabeli zdecyduje ilość drugich miejsc itd., aż do momentu rozstrzygnięcia.

 

1.5. W rozgrywkach bierze udział 20 drużyn i jest to ich maksymalna dopuszczalna liczba.

 

1.6. Każdy zespół może mieć do 13 zawodników. W każdej drużynie sloty rozkładają się następująco: PG, SG, G, SF, PF, F, C, C, 2xUtl + 3xBench.

 

1.7. Każdy zespół może maksymalnie rozegrać 822 mecze rozłożonych w sposób następujący na dostępnych pozycjach: PG [82], SG [82], G [82], SF [82], PF [82], F [82], C [82], C [82], 2xUtl [164].

 

a) Yahoo jest odpowiedzialne za przypisanie pozycji do graczy i udostępnienie 2 dodatkowych gier na Utilu [2 x 82 = 164], których w pierwotnych założeniach ligi nie było.

 

1.8. Oficjalny start nowego sezonu następuje 48 godzin po drafcie debiutantów.

 

1.9. Oficjalne zakończenie sezonu następuje po opublikowaniu na forum ligowym zaktualizowanej listy pensji z całego, ostatniego sezonu. 

 

1.10. Po zakończeniu każdego sezonu powstaje temat z listą GMów, w którym do końca lipca należy złożyć deklarację uczestnictwa w następnym sezonie. Niezłożenie takiej deklaracji powoduje automatyczną rezygnację GMa.

 

1.11. Każdy GM zobowiązany jest rozegrać minimum 750 spotkań w sezonie.

 

 

 

2. Aukcja, budżet drużyn, pensje zawodników.

 

2.1. Co roku 1 września w specjalnym wątku na forum ligowym założonym przez komisarza ligi startuje nabór graczy pierwszorocznych w NBA, których nie było w systemie Yahoo w poprzednim sezonie.

2.1.a. W przypadku lockautu lub strajku w NBA czy innej katastrofy, która spowoduje przesuniecie rozgrywek NBA możliwe jest przeniesienie draftu rookich na dowolny termin wybrany przez większość GMów w lidze, ale nie późniejszy niż koniec offseason w NBA.

 

2.2. Czas na wybór to 72 godziny [wg zegara forumowego].

 

2.2.a. Jeśli po tym czasie GM nie dokona wyboru to do zespołu zostanie przydzielony pierwszy gracz z przygotowanej przez komisarza listy draftowej stworzonej na wzór wyboru graczy w rzeczywistej NBA.

 

2.3. Jeśli pobranie gracza w drafcie powoduje przekroczenie dopuszczalnej liczby graczy w drużynie [1.6.] najpóźniej do zakończenia draftu GM powinien napisać jakiego gracza usuwa ze składu.

 

2.3.a. Jeśli po drafcie rookich drużyna wciąż ma więcej graczy w składzie niż maksymalna dopuszczalna liczba to komisarz ligi wywali ze składu gracza z najniższa możliwą pensją, który pozwoli drużynie zejść poniżej drużynowego limitu pensji [2.5.]. Dodatkowo na tą drużynę zostanie nałożona kara zablokowania pobierania nowych graczy na okres 1 miesiąca od dnia ostatniego wyboru w drafcie.

 

2.4. Dozwolone jest wydraftowanie rookiego, którzy nie podpisał kontraktu z drużyną NBA i spędzi następny sezon poza nią [np w Europie]. W takim przypadku GM zachowuje do niego prawa bez utraty slota dopóki nie podpisze on kontraktu z drużyną NBA. Pensja takiego zawodnika będzie taka jaka była w dniu draftu.

 

2.5. Limit drużynowych pensji obowiązujący w sezonie to 250$.

 

2.6. Pensje zawodników na dany sezon pochodzą ze strony https://basketballmo...erRankings.aspx (aby uzyskać odpowiednie pensje należy nałożyć następujący filtr: budżet - 200$, 20 drużyn, 10 slotów), z wyjątkiem:

 

a) debiutantów w danym sezonie (patrz pkt. 2.7.),

 

b ) zawodników, którzy w roku poprzednim opuścili następującą ilość gier: 

 

  Ilość rozegranych meczów – współczynnik mnożenia pensji (dla zawodników >= 10$):

                  82 – 31 – współczynnik: 1 * pensja z poprzedniego sezonu

                  30 – 21 – współczynnik: 0.9 * pensja z ostatniego sezonu, w której zawodnik rozegrał więcej niż 30 spotkań

                  20 – 11 – współczynnik: 0.8 * pensja z ostatniego sezonu, w której zawodnik rozegrał więcej niż 30 spotkań

                  10 – 0 – współczynnik: 0,7 * pensja z ostatniego sezonu, w której zawodnik rozegrał więcej niż 30 spotkań

                 Ilość rozegranych meczów/obniżka salary (dla zawodników < 10$):

                  82 – 31 – bez obniżki pensja z poprzedniego sezonu

                  30 – 21 – obniżka o 1$ (lub pensja minimalna) obniżka pensji z ostatniego sezonu, w której zawodnik rozegrał więcej niż 30 spotkań

                  20 – 11 – obniżka o 2$ (lub pensja minimalna) obniżka pensji z ostatniego sezonu, w której zawodnik rozegrał więcej niż 30 spotkań

                  10 – 0 – obniżka o 3$ (lub pensja minimalna) obniżka pensji z ostatniego sezonu, w której zawodnik rozegrał więcej niż 30 spotkań

 

c) zawodników, dla których wyliczona pensja na stronie basketballmonster.com jest mniejsza niż minimalna pensja zawodnika (patrz pkt. 2.8.),

 

d) zawodników, którzy w sezonie poprzednim zanotowali wynik -3 lub gorszy w kategorii ft% (patrz pkt. 2.9.).

 

e) po sezonie 2015/16 planowane jest przejście na fb-ninja jeszcze przed wyliczeniem pensji sezonu 2016/17 oraz picków 2016.

 

2.7. Pensje debiutantów są tworzone na podstawie numeru rzeczywistego wyboru w NBA Rookie Draft. Liczona jest według średniej pensji debiutantów z ostatnich 9 lat (co roku, "ostatni" rok z tej listy zostaje zastąpiony "najnowszym"). Aktualnie:

 

                1. pick: $28,

                2. pick: $18,

                3. pick: $13,

                4. pick: $11,

                5. pick: $7,

                6. pick: $6,

                7. pick: $5,

                8. pick: $3,

                9. pick: $2,

                10. pick: $1,

                 pozostali debiutanci: 1$.

 

2.8. Minimalna pensja zawodnika to 3$, z wyjątkiem debiutantów (patrz pkt. 2.7.) Wolny slot wliczany jest do salary jako pensja minimalna.

 

2.9. Zawodnicy, którzy w sezonie poprzednim wynik w kategorii ft% mieli mniejszy niż -3 będą mieć skorygowaną tę kategorię. Każdy z tych zawodników będzie mieć przypisaną wartość -3, która jest najgorszą możliwą w tej kategorii ocenę.

 

2.10. Po zakończeniu draftu debiutantów, w lidze będzie obowiązywać okres karencji trwający 14 dni, bądź do jednego dnia wcześniej niż rozpoczęcie rozgrywek NBA, pozwalający GM-om, jeśli wymaga tego sytuacja, na zejście poniżej budżetu wskazanego w pkt. 2.6 (tj. 250$).

 

2.11. Po zakończeniu okresu karencji, w razie przekroczenia przez GM limitu na pensje, z jego składu usunięty zostaje zawodnik z najmniejszą pensją w drużynie, która pozwoli mu na zejście poniżej drużynowego limitu na pensje (tj. 250$).

 

2.12. Kolejność w drafcie debiutantów w każdym kolejnym sezonie odbywa się poprzez zrobienie oddzielnej tabelki roto, w której każdej z drużyn punktować będzie tylu najdroższych zawodników, aby uzyskać przez drużynę 492 rozegrane mecze. Wówczas w wyniku mnożenia pensji tych zawodników razy ilość rozegranych przez nich dla danej drużyny spotkań i dzieleniu tego przez 82, otrzymujemy całą tabelę roto, w której drużyna z najgorszym wynikiem wybiera w drafcie jako pierwsza, a najlepsza jako ostatnia.

 

2.12.a. Dozwolone jest wywalanie graczy by poprawić swój pick pod warunkiem, że komisarz nie uzna tego ruchu za manipulacje niezgodna z idea samego draftu.

 

 

 

3. Transfery zawodników oraz waivers.

 

3.1. Trejdy można przeprowadzać przez cały rok z dowolną liczbą drużyn/GMów (na raz i w sumie w sezonie) wymieniając się dowolną liczbą zawodników i draftowych picków.

 

a) W trakcie sezonu regularnego trejdy przeprowadza się na stronie ligowej na Yahoo gdzie muszą być zaakceptowane przez komisarza ligi, który to zrobi jak najszybciej jak tylko może o ile po wymianie któraś z drużyn nie przekroczy drużynowego limitu pensji (patrz pkt. 2.5). W sytuacji, gdy w wymianie są picki szczegóły trejdu muszą być równolegle ogłoszone na forum ligowym,

 

b ) W trakcie offseason trejdy przeprowadza się na stronie forum ligowego poprzez ogłoszenie szczegółów wymiany przez jedna ze stron i potwierdzenie jej przez wszystkich innych uczestników tego trejdu,

 

c) Trejdy zaakceptowane przez wszystkie uczestniczące strony i komisarza ligi są nieodwołalne. Innymi słowy nie można wetować trejdów,

 

d) Draftowe picki można sprzedawać tylko z tych draftów, które odbędą się w przeciągu 18 miesięcy od bieżącego momentu.

 

3.2. FAsem jest każdy gracz, który nie jest przypisany do żadnej ligowej drużyny, a który jest dostępny w systemie Yahoo do natychmiastowego pobrania.

 

          a) Każdy GM może pobrać dowolną liczbę FAsów (na raz i w sumie w sezonie).

 

b ) FAs natychmiast po pobraniu staje się członkiem drużyny, której GM go pobrał, ale na Yahoo jest przypisywany do składu dopiero następnego dnia.

 

 

3.3. W trakcie offseason nie można pobierać zawodników z FA.

 

3.4. Jeśli w wyniku pozyskania nowego gracza zespół przekroczy drużynowy limit pensji (patrz pkt. 2.5.) - na co może zwrócić uwagę każdy uczestnik - to na odpowiedzialnego GMa komisarz nałoży dwie kary:

 

a) Pobrany gracz ląduje na waiverze podczas gdy ten, który był wyrzucony ze składu na poczet nowego może wrócić do ukaranej drużyny tylko jeśli nie zostanie w międzyczasie wzięty do innego zespołu.

 

b ) Na drużynę zostanie nałożona kara zablokowania pobierania nowych graczy na okres 30 dni od dnia przekroczenia drużynowego limitu pensji (patrz pkt. 2.5.), która może przejść na następny sezon gdyby złamanie zasady nastąpiło w ostatnich 29 dniach sezonu. Trejdy wciąż będą dozwolone

 

 

3.5. Każdy zawodnik wyrzucony z drużyny, choćby na chwilę, oraz każdy zawodnik nieprzypisany do żadnej drużyny w momencie rozpoczęcia nowego sezonu, powinien wylądować na Waiverze, na którym spędzi od 48 do 72 godzin [decyduje czas oddalający od dobowego przetwarzania Yahoo].


3.5.a. Gdy po zawodnika na waiverze zgłosi się jeden GM to go pobierze.

3.5.b. Gdy po zawodnika na waiverze zgłosi się więcej niż jeden GM, to o tym do kogo trafi zadecyduje to, który z nich wyda większą liczbę $ z Waiver Budget. Jeżeli liczby te będą identyczne, zadecyduje jak najniższa liczba Waiver Priority.

3.5.c. Gdy po zawodnika na waiverze nikt się nie zgłosi stanie się FAsem

3.5.d. Pobranie zawodnika z waivera powoduje, że dana drużyna otrzymuje najwyższy numer Waiver Priority, a pozostałe teamy w lidze, które dana drużyna dotychczas wyprzedzała, poprawiają swoją pozycję o -1.

3.5.e. Z racji, iż liga jest ciągła Waiver Priority na początku kolejnego sezonu będzie identyczne jak na zakończenie poprzedniego sezonu.

 

3.5.f. [zasada ta obowiązywać będzie od sezonu 2016/17]

Waiver Budget na następny sezon oblicza się według wzoru:

Waiver Budget = $100 + liczba pozostałych $ z poprzedniego sezonu

 

4. Pozostałe zasady.

 

4.1. Każdy GM może zostać usunięty z ligi gdy komisarz oraz minimum 10 GMów uzna, że złamał on zasady fair-play, regulamin lub zwyczajnie nie jest godny prowadzenia drużyny w lidze przez swój totalny brak zaangażowania [rozumiany jako wystawianie składu, pobieranie i wymienianie graczy oraz czas reakcji na wiadomości na forum i privie].

 
4.2. Każda opuszczona drużyna będzie przejęta przez nowego GMa wybranego wśród wszystkich chętnych na podstawie wybranych czynników ze szczególnym uwzględnieniem następujących kryteriów [i w takiej kolejności]:

a) Dobrowolnie odchodzący GM ze stażem w lidze większym niż rok może wskazać swojego następcę i taka kandydatura jest automatycznie akceptowana.

 

b ) Im więcej GMów z ligi ręczy za zaangażowanie i umiejętności kandydata tym ma on większe szanse na przyjęcie.

 

        c) Im lepsze osiągnięcia w innych ligach FB tym kandydat ma większe szanse na przyjęcie.

 

        d) Im większe doświadczenie w FB tym kandydat ma większe szanse na przyjęcie.

 

e) Im wcześniejsze zgłoszenie swojej kandydatury licząc od zwolnienia się miejsca tym większe szanse kandydata na przyjęcie.

 

f) W przypadku gdy do ligi dołącza kilku GMów na raz i przez rożnice w jakości opuszczonych drużyn trudno je sprawiedliwie rozdzielić między zainteresowanych mają oni prawo prosić komisarza o przeprowadzenie mini draftu rodzielającego graczy z tych drużyn posród nowych uczestników.

 

4.3. Regulamin obowiązuje wszystkich GMów w lidze oraz komisarza i każdy nowy uczestnik przystępujący do gry automatycznie wyraża zgodę na jego przestrzeganie.

 

4.4. Propozycje mające na celu urozmaicenie ligi i pytania odnośnie zasad można zgłaszać w wątku na forum ligowym, w którym znajduje się ten regulamin.

 

4.5. Każda zmiana w regulaminie wymaga zwykłej większości głosów popierających tę zmianą.

Edytowane przez eMeS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swietne zebranie wszystkiego w kupe i dzieki, ze to zrobiles. Poprzednia wersje zamknalem, wiec niech tutaj sie tocza wszystkie dyskusje o zasadach dynasty. Jak zwykle z mojej strony garsc uwag mniej lub bardziej istotnych...

 

Dlaczego w poscie przewija sie ponizsze?

[font=arial, helvetica, sans-serif]
Kopiowales to z jakiegos programu gdzie taka jest wartosc domyslna? Karl tak mial? To sztucznie wydluza juz dlugi post i bardzo utrudnia cytowanie, wiec IMO moglbys to automatycznie usunac...

 

Liczona jest według średniej pensji debiutantów z ostatnich 9 lat (co roku, "ostatni" rok z tej listy zostaje zastąpiony "najnowszym"

Tzn zrobiles aktualizacje i planujesz ja powtarzac co roku?

 

2.10. Po zakończeniu draftu debiutantów, w lidze będzie obowiązywać okres karencji trwający 14 dni, bądź do jednego dnia wcześniej niż rozpoczęcie rozgrywek NBA, pozwalający GM-om, jeśli wymaga tego sytuacja, na zejście poniżej budżetu wskazanego w pkt. 2.6 (tj. 250$).

Ten punkt wydaje mi sie zbedna pozostaloscia po zeszlorocznym starcie - wtedy byl potrzebny taki okres ze wzgledu na draftowanie calych skladow, ale draft rookie za malo zmienia by trzeba bylo dodatkowego czasu na zejscie z pensji.

 

2.12. Kolejność w drafcie debiutantów w każdym kolejnym sezonie odbywa się poprzez zrobienie oddzielnej tabelki roto, w której każdej z drużyn punktować będzie tylu najdroższych zawodników, aby uzyskać przez drużynę 492 rozegrane mecze. Wówczas w wyniku mnożenia pensji tych zawodników razy ilość rozegranych przez nich dla danej drużyny spotkań i dzieleniu tego przez 82, otrzymujemy całą tabelę roto, w której drużyna z najgorszym wynikiem wybiera w drafcie jako pierwsza, a najlepsza jako ostatnia.

Hmmmmmm, nie bardzo rozumiem pogrubiony fragment... po co to dzielenie przez 82?

 

- punkt IV z regulaminu FBX, bez podpunktu IV.7. (bo jak się okazuje nie mamy w regulaminie wpisanych zasad waiverów)

To wypadaloby uzupelnic tym bardziej, ze sa inne przez budzet ;-)

Do tego dochodzi kwestia czy przepisywanie z sezonu na sezon dotyczy budzetow i numerka.

Sam bym glosowal za opcja "100$ plus to co zostalo w zeszlym sezonie i przepisywaniem numerka".

 

1. Dalej jestem za opcją 72h - bardzo krótko odpowiadając na post wiLQa - wiem, że to czas maksymalny i nie wszyscy będą wybierać cztery dni, ale twoje doświadczenia z FBXa mogą się nie przełożyć na młodą ligę i może to zająć ciut dłużej. Wiadomo, że nie każdy zagląda tu codziennie, stąd punkt 2.2a w naszym regulaminie. Według mnie jeżeli ktoś nie dokona wymiany w 72h/nie zajrzy na forum w 72h to nie zrobi tego też w 96h.

Podalem przyklad jak to moze wygladac i ten sam punkt jest w regulaminie FBXa ;-)

 

3. Nie. Według mnie ogranicza to już i tak ubogie FA.

Tak samo uwazam.

 

4. Jestem za tym, żeby każdy musiał dograć przynajmniej 700 spotkań. Jeżeli nie wywiąże się z tego podpunktu np. dwa razy w ciągu 3 sezonów automatycznie liczy się to jako brak aktywności i założeniem głosowania nad przyszłością takiego delikwenta w lidze.

Hmmmm, czyli patrzac na poprzedni sezon jako przyklad tylko dwie druzyny bylyby ponizej progu i to byloby dopuszczalne? Wg mnie to za niska poprzeczka oczekiwan, ktora niewiele zmieni w tabeli takze albo nie robic progu wcale albo probowac wymusic wieksze minimum [co roku 740? 750? 760? Tym bardziej, ze to mogloby prowadzic do trejdow pt "chce rozegrac mecze"]. Kara wydaje mi sie adekwatna.

 

5. Do 17 sierpnia - są to dwa tygodnie przed draftem, akurat żeby wybrać zastępcę, który będzie miał możliwość przygotowania się do 1 września.

Ja bym potraktowal ten sezon jako wyjatek/docieranie i glosowalbym za czyms duzo wczesniejszym - koniec finalow NBA albo poczatek offseason w NBA? Ba! Samo szukanie i wybieranie nastepcy moze trwac wiecej niz 2 tygodnie... a propos, pominales z listy do zrobienia, ze mamy jedna wolna druzyne, a moze i dwie.

 

Plus trzeba sie zastanowic co robimy jak za malo osob sie udziela aktywnie na forum, wiec technicznie nie ma do zadnego glosowania wiekszosci... a poki co tak to wyglada bo nawet nie zebralismy 10tki na najbardziej oczywista zmiane komisza!!!

Edytowane przez wiLQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto sie nie odzywa ten zgadza sie z wiekszoscia, no problem.

Pomysl dobry, ale i tak szczegoly trzeba dopracowac, np ile max/srednio czekamy? Ile jest bezwgledne minimum? Itp itd.

 

kolejnosc waiver musi być zmienna przeciez.

Jest zmienna w sezonie, ale pytanie dotyczy okresu miedzy nimi tzn czy przed nowym przepisujemy wartosci z poprzedniego czy co roku od nowa. Wg mnie w keeperze logiczne jest zeby to ciagnac, ale to trzeba ustalic i dopasowac takze do budzetu [gdzie samo przepisywanie to juz za malo]. Edytowane przez wiLQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.czas na wybór picku - priorytet

2.czy przepisujemy zasady waiverów z FBXa

3.14 slot.

4.minimalna liczba rozegranych meczów przez drużynę w sezonie i ewentualne kary.

5.do kiedy czekamy na potwierdzenia udziału w lidze.

6.uwagi co do istniejących reguł

1. Jest mi to zupełnie obojętne i się dostosuję.

2. Proponuję kolejność w pierwszej kolejność na podstawie tego, komu najwięcej zostało kasy na koniec poprzedniego sezonu. Jak dwóch graczy ma tę samą kwotę, to kolejność na podstawie tej samej zasady co w fbx.

3. Jestem zdecydowanie za 14 slotem.

4. Jestem za wprowadzeniem takiego ograniczenia.

5. Nie mam zdania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. obojętne dla mnie

2. tak, przy czym wolną kwotę z zeszłego sezonu dopisywać do tej ustalonej z góry setki.

3. Jestem za 14 slotem. Zwiększy to rotację w teamie i zmniejszy wpływ kontuzji na liczbę niedogranych spotkań.

4. Również jestem za.

5. Bez znaczenia dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. 72h to max wg mnie

2. 100 + pozostałość z poprzedniego sezonu; kolejność choćby względem odwróconej kolejności draftu

3. Jestem na nie za 14 slotem - FA wtedy w ogóle by było shitem, a tylko pozwoliłoby stashować więcej graczy

4. Ograniczenie jak najbardziej i najlepiej ustawić minimum na około 90%, a dodatkowo kara za poniżej 700 z natychmiastowym głosowaniem

5. Max koniec lipca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

1.czas na wybór picku - priorytet

2.czy przepisujemy zasady waiverów z FBXa

3.14 slot.

4.minimalna liczba rozegranych meczów przez drużynę w sezonie i ewentualne kary.

5.do kiedy czekamy na potwierdzenia udziału w lidze.

6.uwagi co do istniejących reguł

 

 

1. 72 h

2. 100 + zeszły sezon

3. NIE

4. minimum to 750 spotkań

5. Do końca sierpnia

6. Brak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze w nawiązaniu do limitu gier. Powiem tak - przy 14 slocie 750 jest ok. Ale przy 13 slotach uważam to za nadmierne zaostrzenie. W zeszłym sezonie tej bariery nie osiągnęło kilka drużyn, głównie z powodu dość dużej ilości kontuzji podczas sezonu. Liczba wartościowych graczy z out of season była dość pokaźna, do tego dochodzą dłuuugie kontuzje Terrence'a czy Leonarda. Czy jeśli ktoś tankuje, trzymając w składzie np. Embiida, musi za wszelką cenę w pewnym momencie zacząć kombinować i brać do składu takich jednosezonowych grajków jak chociażby Ish Smith? Przy 13 slotach opowiadam się za 720-730.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. 72.
2. Nie ogarniam więc niech będzie tak jak większość zdecyduje
3. Bez 14 slotu
4. Jestem za obostrzeniami, aczkolwiek bez przesady, po sobie wiem że troszkę gier może braknąc. Niemniej jednak zaostrzyć trzeba bo zbyt duże olewanie gier(również przezemnie) wypacza wyniki.
5. Podoba mi się jak ktoś potwierdza udział od razu, widać że jest zaangażowany w grę. Niemniej jednak dałbym tu koniec sierpnia.

6. 30$ za pick no. 1 to rozbój, jak niby mam spokojnie tankować za rok? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka osob zaproponowalo koniec sierpnia jako deadline na potwierdzenia i musze przyznac, ze nie bardzo to rozumiem... uwzgledniacie, ze nasz draft zaczyna sie 1 wrzesnia? Jakby to mialo dzialac, ze ewentualna wymiana GMa bylaby w trakcie draftu?

 

Ja jeszcze w nawiązaniu do limitu gier. Powiem tak - przy 14 slocie 750 jest ok. Ale przy 13 slotach uważam to za nadmierne zaostrzenie. W zeszłym sezonie tej bariery nie osiągnęło kilka drużyn, głównie z powodu dość dużej ilości kontuzji podczas sezonu.

Wg mnie wcale nie - glowny powod byl taki, ze nie mieli zadnej motywacji by probowac...

Ewentualnie moznaby wprowadzic rok przejsciowy tzn zeby w pierwszym sezonie kara byla [relatywnie] nizsza w razie gdyby faktycznie byl problem z rozegraniem wymaganego minimum.

 

Czy jeśli ktoś tankuje, trzymając w składzie np. Embiida, musi za wszelką cenę w pewnym momencie zacząć kombinować i brać do składu takich jednosezonowych grajków jak chociażby Ish Smith?

Przede wszystkim nie dopuszczac do sytuacji by podejmowac takie decyzje.

Rotujac codziennie skladem mozna miec nawet 5 graczy out-for-season i wciaz rozegrac mecze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie wcale nie - glowny powod byl taki, ze nie mieli zadnej motywacji by probowac...

 

A ja miałem masę kontuzji i 1-2 graczy, którzy po prostu siedzieli na końcu ławki i nawet rotując codziennie nie dałem rady dograć.

 

Kilka osob zaproponowalo koniec sierpnia jako deadline na potwierdzenia i musze przyznac, ze nie bardzo to rozumiem... uwzgledniacie, ze nasz draft zaczyna sie 1 wrzesnia? Jakby to mialo dzialac, ze ewentualna wymiana GMa bylaby w trakcie draftu?

DEMOKRACJA!!!!!

Edytowane przez kolek23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.