Skocz do zawartości

Zdjęcie

Na jaki mecz warto się wybrać?

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kasia33

Kasia33
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 13 grudzień 2016 - 15:55

Hej,

Jestem bardzo zielona w temacie koszykówki, ale mam kolegę wielkiego fana. Niedługo ma urodziny i w związku z tym chciałabym kupić mu bilet na jakiś ważny mecz. Tylko kompletnie nie wiem na jaki mecz warto pójść i kiedy takie mecze się odbywają. Moglibyście mi pomóc?

Jakie mecze są istotne w Polskiej Lidze Koszykówki? Czy jakieś odbywają się jeszcze w tym roku? 

Najlepszy sklep koszykarski

#2 TuPalnik

TuPalnik

All-Star

• Użytkownik
  • 1349 postów

Napisano 13 grudzień 2016 - 16:19

Hej,

Jestem bardzo zielona w temacie koszykówki, ale mam kolegę wielkiego fana. Niedługo ma urodziny i w związku z tym chciałabym kupić mu bilet na jakiś ważny mecz. Tylko kompletnie nie wiem na jaki mecz warto pójść i kiedy takie mecze się odbywają. Moglibyście mi pomóc?

Jakie mecze są istotne w Polskiej Lidze Koszykówki? Czy jakieś odbywają się jeszcze w tym roku?

Najlepiej idźcie na jakiś mecz Stelmetu Zielona Góra. Najlepiej na mecz z liderem tabeli ( Toruń) - mecz 7 stycznia w Zielonej Górze. Inną opcją jest mecz z inną bardzo mocną drużyną grającą w lidze mistrzów - Rosą Radom. Mecz 22 stycznia ale nie pamiętam czy w ZG czy Radomiu.

Użytkownik TuPalnik edytował ten post 13 grudzień 2016 - 16:20

#3 Raven2156

Raven2156

Starter

• Użytkownik
  • 753 postów

Napisano 13 grudzień 2016 - 16:39

Zgaduję, że odległość też ma znaczenie. Osobiście mam dość blisko do Zielonej Góry, więc na takie mecze jeżdżę, ale przecież nie będziesz jechała przez pół Polski żeby zobaczyć akurat tą drużynę! :grin:

Polecam stronę Polskiej Ligi Koszykówki - http://plk.pl/ na której znajdziesz wszystkie mecze i terminarz, poszukasz mecz drużyny, który odbędzie się w regionie Ci odpowiadającym.