Skocz do zawartości

beGM - CBA 2017, salary cap, MLEs, cap holds, rookie scale etc.

BothTeamsPlayedHurd

Rekomendowane odpowiedzi

przecież ja to wszystko rozumiem,

nie rozumiem Twojego zdenerwowania, 

wg mnie jest niepotrzebne i może powodować napietą atmosferę

Jestem przewrażliwiony na tego typu zachowania przez moje codzienne doświadczenia z ludźmi. W dodatku z ludźmi, którzy powinni wiedzieć, czym się zajmują, choć tak ogólnikowo. Stąd moja, może i przesadzona, reakcja.  ;)

Wiesz, to jakby w pracy szef co chwila Ci dopier***ł i życzył sobie kawę. A potem wracasz do domu i żona pyta, czy mógłbyś jej kawę zrobić, jak już jesteś w kuchni. No, coś w ten deseń.

Wybacz Cris, jeśli CIę uraziłem. Chodziło mi tylko o to, że takie rzeczy można samemu sprawdzić i przy okazji dowiesz się też innych rzeczy, które mogą się przydać i dać Ci jakąs przewagę lub podsunąć ciekawe pomysły.  

Ja nie jestem malym dzieckiem, nie obrazam sie wogole nie widze problemu, tylko tam zony nie bij, bo donos na policje zrobimy

Dobra, to zmienię przykład, bo zabrzmiało niesympatycznie. Ale akurat o biciu to nie wpadłbym, że to tak daleko pójdzie. Raczej o to, że się człowiek wkurzy, bo się ten ch szef przypomni.

Nowy przykład: robisz co dzień ch szefowi kawę, choć tego nienawidzisz, bo za każdym razem Ci dorzuca jakąś ch anegdotkę i kolejne papiery do zrobienia. Wracasz w czwartek z roboty, wpada kumpel i od wejscia mowi 'stary, zrob mi kawy bo od rana nie pilem". To się wkurwiasz i mówisz, żeby sobie sam, kwa, zrobił :D 

Lepiej? 

A żony nie mam ;)

• 2 tygodnie później...

WYJĄTKOWE MINI-FAQ

• If a team is below the cap, then its Disabled Player, Bi-Annual, Mid-Level (either the Taxpayer or Non-Taxpayer Mid-Level, whichever applies to the team) and/or trade exceptions are added to their team salary [...]

• In other words, when a team is below the Apron and uses its Bi-Annual exception, receives a player who is signed-and-traded, or uses its Mid-Level exception to sign a player to a contract larger than allowed by the Taxpayer Mid-Level exception, the team becomes hard-capped at the Apron for the remainder of that season. This eliminates any potential loophole where a team could first use one of these exceptions and subsequently add salary to go above the Apron, since the reverse -- adding salary first and then using the exception -- would be illegal.

If a team is hard-capped, it cannot exceed the Apron under any circumstance [...]

• A team's exceptions may be lost entirely, or the team may never receive them to begin with. This happens when their team salary is so low that when the exceptions are added to the team salary, the sum is still below the salary cap. If this happens when the exceptions arise on July 1, then the team doesn't get their exceptions at all. If the team salary ever drops below this level during the year, then the unused portions of any remaining exceptions are lost (and do not return if the team salary later increases)

• For example, assume there is a $100 million salary cap, and during the offseason a team has $80 million committed to salaries, along with a Non-Taxpayer Mid-Level exception for $9 million, a trade exception for $5 million, and an unrenounced free agent whose free agent amount is $10 million. The team's salaries and exceptions total $104 million, or $4 million over the cap. What if the free agent signs with another team? The $10 million free agent amount comes off the team's cap, leaving its team salary (including their remaining exceptions) at $94 million. This total is below the cap so the team loses its Non-Taxpayer Mid-Level and trade exceptions [...]

• ROOM MID-LEVEL EXCEPTION -- This exception is available only to teams that drop far enough below the cap to use cap room, and therefore lose their Bi-Annual, Non-Taxpayer Mid-Level and Taxpayer Mid-Level exceptions. This exception cannot be used if the team already has used the Bi-Annual, Non-Taxpayer Mid-Level or Taxpayer Mid-Level exception.
Edytowane przez Tomek9248

• 2 miesiące temu...

Czy 5 letnie przedłużenia mogą być tylko maxem czy też nie?

Nowy kontrakt obowiązujący od następnego sezonu (czyli na dzień dzisiejszy od sezonu 18/19) od długości 5 lat (czyli od sezonu 18/19 do 22/23 - patrz extension jakie podpisał Westbrook) mogą podpisać tylko designated veterans, czyli de facto są to tylko kontrakty maksymalne.

• 8 miesięcy temu...
  • Eld zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.