Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

Pomoc w wyborze piłki do koszykówki

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 michal713

michal713
  • Użytkownik
  • 1 postów

Napisano 03 listopad 2018 - 23:38

Witam,

Jestem nowy w społeczności (przez co witam podwójnie).

Do tej pory korzystałem z jednej piłki przez lata. To nawet nie była jakaś firmowa tylko z IDEA Pop Tour z 2003 roku. Po 15 latach przyszedł czas na wybór nowej, lecz zbytnio nie orientuje się w temacie.

Gram rekreacyjnie na tartanie (orlikowym). Chciałbym zmieścić się w 100 zł +-20 zł. Nie orientuje się czy skóra czy guma. Chciałbym by mi trochę posłużyła (no napewno nie 15 lat :D ). 

Dzięki z góry za pomoc.

Najlepszy sklep koszykarski

#2 Eryko

Eryko

Największy fan Jeramiego Granta

• Użytkownik
  • 628 postów
  • LokalizacjaTychy

Napisano 04 listopad 2018 - 23:20

Nike Versa tack (chyba jakoś tak się pisało) spoko piła. A jak chcesz zaoszczędzić to nike dominate, a z droższych wilsony - najlepsze
Fan: Oklahomy City Thunder, New York Knicks, Charlotte Hornets, zespołowego basketu dobrej defensywy

<3 Jerami Grant, Steven Adams, Dwayne Wade, Jarret Allen

#3 Borys

Borys

Administrator

• Admin
  • 1512 postów

Napisano 05 listopad 2018 - 11:00

Do 100zł Spalding TF-250:

https://sklepkoszyka...spalding-tf-250

a jeśli możesz dołożyć, to naprawdę warto jest za 159zl Spalding TF-500, rewelacyjna piłka:

https://sklepkoszyka...spalding-tf-500

Pozdrawiam
Borys
Wspieraj forum i rób zakupy w naszym sklepie > SKLEPKOSZYKARSKI.PL

#4 venglas

venglas

Role Player

• Użytkownik
  • 177 postów

Napisano 07 listopad 2018 - 09:11

Do 100zł Spalding TF-250:

https://sklepkoszyka...spalding-tf-250

a jeśli możesz dołożyć, to naprawdę warto jest za 159zl Spalding TF-500, rewelacyjna piłka:

https://sklepkoszyka...spalding-tf-500