Jako zapalony fan MB z czasów lat 90. z pewnością wrócę do pozycji z sentymentem, na jak długo, to się okaże.
W mojej ocenie dostęp do 3 czy 5 urządzeń to jedno - zwróciłbym uwagę bardziej na kwestie obecnych, dostępnych narzędzi - z byle czego można zrobić PDFa w 2 sekundy, wysłać albo wrzucić do chmury w kolejne 2.
Stąd moje obawy (chciałbym się mylić!) co do przyszłych losów czasopisma.
Nie chodzi mi też o stereotypowe klepanie, czytelnik będzie miał tyle i tyle lat, taki i taki. Pewnie, że są chlubne wyjątki i nie ma co generalizować, ale myślę, że każdy z nas ma w swoim otoczeniu, zna ileś tam osób, w wieku powiedzmy 15-25 lat. Jak oni będą wiodącą grupą, kupującą cokolwiek do czytania, to Muggsy Bogues wygra w 2020 Slam Dunk Contest. Większość wybierze wysoki level rozrywki w postaci wysyłania kasy przygłupom robiącym z siebie gibonów na streamach.
Zdaję sobie sprawę, że to różne branże, różni odbiorcy itp., ale pewnie niektórzy z Was kojarzą, jak przebiegała 5 lat temu reaktywacja kultowego (dla mnie) magazynu o grach Secret Service.
Z uwagi na to, że nie korzystaliście z crowdfundingu jak ww., mam nadzieję, że bez presji nad głową uda się Wam osiągnąć zamierzony cel.